قدردانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از عملکرد شرکت پخش سها هلال در این استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تلاش های موثر شرکت پخش سها هلال در تامین نیازهای دارویی استان قدردانی کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال؛ "مهدی ولی پور" در نشستی با دکتر "امیررضا فرخنده کیش"  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش سها هلال از تلاش ها و اقدامات مرکز توزیع دارویی سها هلال در تامین و توزیع داروهای مورد نیاز و تعامل با داروخانه جمعیت هلال احمر استان قدردانی نمود.
در این دیدار که معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان و مدیرداروخانه هلال احمر استان حضور داشتند؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گیلان همچنین  از گسترش همکاری های هلال احمر استان و شرکت پخش سها هلال؛ استقبال کرد.
در این نشست دکتر"امیررضا فرخنده کیش" ضمن قدردانی ازهمکاری های صمیمانه جمعیت هلال احمر و تعامل خوب داروخانه هلال احمر استان با مرکز توزیع دارویی سها هلال؛ توزیع مویرگی و پاسخگویی
به نیازهای دارویی هموطنان درسراسر کشور را از جمله مهمترین سیاست های شرکت پخش سها هلال و در راستای اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر عنوان نمود.
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال  همچنین از عزم راسخ این مجموعه برای توسعه همکاری های دارویی
با داروخانه های هلال احمر سراسر کشور و تامین اقلام دارویی مورد نیاز آنها ازطریق تقویت سبد دارویی پخش سها سخن گفت.
بنابراین گزارش، دکترفرخنده کیش  وهیئت همراه در سفر یک روزه به استان گیلان، ضمن بازدید از ساختمان جدید توزیع دارویی سها هلال؛ امکانات این مرکز از جمله انبار دارویی  را مورد بررسی قرار داده و خواستار تلاش بیش از پیش مدیریت و پرسنل این مرکز برای  ارایه خدمات مناسب دارویی به مردم استان شد.
هم اکنون شرکت پخش سها هلال از طریق 14 مرکز توزیع دارو و با اولویت قراردادن مناطق کم برخوردار تلاش دارد تمامی نقاط کشور را زیر پوشش توزیع مویرگی دارو برده و سهمی شایسته در ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه ایفاء نماید.